marți, 11 noiembrie 2008

Frig... taaarrreee frig!




Azi... o zi friguroasa de marti 11 noiembrie...


Orasul este plin de masini, oameni grabiti, vanzoleala continua.... eu sunt ganditoare... s-a schimbat ceva.. sunt melancolica... mi-e dor de ceva... Stii de ce imi e dor? De liniste, de odihna.


Nu pot sa suport aglomeratia asta din acest oras mare plin de oameni care au uitat sa zambeasa.


De dimineata mergeam la facultate, era un frig de inghetau si pietrele, gandul meu era la un ceai fierbinte, intr-o incapere minuscula si calduroasa stand la povesti cu cineva drag.






Zambesc... Imi aduca aminte de zilele in care chiuleam de la scoala si mergeam si beam cafea cu prieteni dragi... Vorbeam ore intregi... aberam pe o gramada de subiecte... radeam... Acum, aici, nu e timp... suntem ocupati... avem o gramada de lucruri de facut si in plus orasul este aglomerat, preferam sa ii uitam pe cei cu care ne petreceam aproape tot timpul! De ce oare?






Totul se schimba... nu-mi place... ma intristeaza!

Un comentariu:

Anonim spunea...

da...intr-adevar..."frig...tare frig" si in sufletele noastre care bantuie orasul asta-cimitir...