marți, 18 martie 2008

Artistul


Nu stiu daca cineva a gasit definitia artistului... in DEX poate este explicat pur si simplu un cuvant >> artist << fara sa simta sau sa stie ce inseamna de fapt a fi cu adevarat artist. Eu nu ma consider cu adevarat artist dar stiu ce inseamna sa fii unul. Daca ar fi sa caracterizez intr-un cuvant artistul acela ar fi : sincer.
Eu cant la flaut si de cand am fost mica (de la 7 ani) am cantat in public, fie mici "serbarici"
fie in fata oamenilor in domeniu, stiu ce inseamna emotii si sentimente dar ce conteaza este ce lasi in urma, ce simti in timp ce canti si dupa. Acum normal ca nu se compara emotia de atunci cu cea de acum, m-am maturizat si eu si este normal sa simt altfel piesele.

Ma uimeste faptul ca unii copii, mai bine zis adolescenti, care fac muzica si sunt la un liceu de specialitate nu sunt interesati sa studieze, sa caute piese, sa faca formatii si sa mearga la concursuri. Daca profesorul il indruma el este foarte uimit si pe fata lui se citeste lenea si dezinteressul... Ei bine asta ma dezamageste si ma face sa ma gandesc cu tristete la viitori asa-zisi actori fara interes. Pe mine muzica ma bucura, ma transpune intr-o lume a mea in care intra numai cine vreau eu acolo pot fi cum vreau eu fara sa ma judece nimeni.

Acum cateva zile vorbeam cu o prietena care e la teatru si-mi zicea ca noi, viitorii artisti nu suntem lafel ca ceilalti care nu fac arta, suntem mai sensibili si mai ciudati... Dragostea o simtim altfel.. intensitatea e mai mare.. :D

Intotdeauna visatoare... asa as vrea sa raman mereu sa nu ma intereseze ce o sa fac maine sau mai tarziu... sa fac mai departe ce-mi place ( muzica) :P

Poate in fiecare dintre noi exista un artist, poate in unii mai mult poate in altii mai putin. Tot ce facem trebuie sa pretuim pentru ca este o arta. :D

Niciun comentariu: