luni, 31 martie 2008

M-am intors cu premii!!!


De joi am plecat la Cluj la concursul Bach. M-am intors azi destul de tarziu si f obosita dupa aproximativ 9 ore de mers. Am venit cu premii: un premiu I cu duet, eu la flaut si George la pian si premiul II cu trio, eu flaut, Mihai violoncel si George pian. Destul de bine, am meritat, dar am si muncit.

Orasul e foarte frumos, oameni care vb ciudat :)) [am mers intr-o seara in oras si la intoarcere am luat un Taxi, am oprit la un magazin sa luam "provizii" si taximetristul a parcat intr-un loc destul de prost si toata lumea il claxona... era tare ciudat cum injura cu accentul ala :))], fete frumoase care se imbraca bine si se incalta ffffff bine. Nu prea am avut timp sa vizitez orasul pentru ca am fost ocupata cu concursul... emotii, etc.

Concursul, despre care am aflat la sfarsit k era festival, a fost tare incurcat, prost organizat, nu am avut timp sa ii ascultam si pe ceilalti concurenti dar noi oricum am cantat f bine. *

Am reusit sa=mi platesc "mica mea pedeapsa" da.. pana la urma am numit-o cu noii prieteni pedeapsa.. eu eram fata pedepsita pe care nu o suna prietenul. Cu noi mai era o tipa care vb cu prietenul ei non stop la telefon ... adic TOT timpul. ce face, ce mananca, ce face la wc... TOT. Nu-mi venea sa cred... si m-am gandit k parca e mai bine ca mine :D. So : m-a sunat ;)) :D

Totusi sunt bucuroasa ca ne-am intors cu ceva, ca ne-am distrat si ne-am relaxat, pentru ca asta ne trebuia dupa o groaza de stres. N-eam reincarcat bateriile.

Am pus si o poza cu colegii mei din trio.. :D Mihai (Violoncelist), George (Pianist) si eu Flautista.



*eu sunt foarte pretentioasa... stiu ca au fost unele chestii care nu au fost bine, care mai trebuie lucrate, nu am simtit ca a fost perfect...

Niciun comentariu: