duminică, 21 septembrie 2008

Leac pentru singuratate!

Mi-as dori din tot sufletul sa scriu ceva captivant (asa cum mi-a spus un tip azi pe mess) ceva de genu manele, cele mai in voga melodii din Romania, cine isi mai fataie curu' pe Mtv si alte bla bla bla-uri cu care as reusi sa ma integrez in cine stie ce grupuri dubioase. Poate ca si din aceasta cauza unii dintre noi ori se simt singuri (mai de graba preferi sa stai in casa sa te uiti la cine stie ce film decat sa dai din buric pe manele). Subiectele despre bani, sex, curve, "vedete" sunt deja fumate... Ce bine ma simt cand gasesc alte subiecte decat astea. Merci Ovidiu dar prefer sa ma rezum numai la multumirea de sine!



Atunci cand ne simtim singuri ce facem? Ne refugiem in camera, preferam sa nu vb cu nimeni, ne uitam la un film, 2, 3, evitam contactul cu oricine, hmmm... dar tot nu poti fi singur, intri pe minunatul hi5 ce vezi: tate, pitzipoance, cocalari, :-? cautatori de "bucati bune", etc.... buuuuunnnn... dupa intri pe mess ce gasesti : statusuri gen" te iubesc dragule, iubesc un ... , pe catelul meu in cheama codita", si altele :-@ apoi poze gen : cu ochelari, fara ochelari, sarutandu-si catelul, pisica, animalul. bla bla... cum sa mai fii tu cu tine cand vezi atatea tampebii... buuuuunnnnn... intru pe yahoO! sa-mi verific mailul o vad pe Rihana si ma deprim iar! O sa trec cu bine si peste asta sper!


Ma uit la un film, mai mananc ceva pana ajung cu brio pana la greutatea pe care nu mi-o doream si asa cam trece ziua...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cine e domne "Ovidiu" ala? :))))))

Unknown Artist spunea...

ovidiu :-? este un tip care ma tot urmareste... nu imi da pace... doamneeee!!! as prefera sa nu ii dau datele pe net!