sâmbătă, 6 decembrie 2008

FARA TITLU!

M-am cam saturat de povesti siropoase...
De ce sa fim tristi?
:D
Dupa toata supararea mea pe "baieti" am avut timp sa ma relaxez si s-au intamplat mici lucruri care pentru mine au insemnat ceva! Sunt sigura ca toti ati avut cam aceeasi experienta pe care am avut-o eu si cred ca v-ati regasit in ceea ce am scris eu in articolul anterior. Ei bine dupa toate astea m-am simtit destul de trista si am zis ca nu o sa imi mai revin. Nu o sa dau eu acum o reteta pentru a iesi din aceasta stare, sunt sigura ca fiecare are puterea sa treaca singur peste.
Asta am facut si eu.
Mi-am pus, nu neaaparat cea mai trista, vesela sau emo muzica, ci cea care ma bine dispunea si m-am plimbat. M-am plimbat singura prin Bucuresti (stiiiiuuuu... nu e cel mai bun mod sa te simti mai bine, dar chiar m-a ajutat). So... Mergeam pe o strada (nu mai stiu pe unde anume) mi-a atras atentia un scris cu o culoare fosforescenta... scria " ESTI FRUMOASA", da stiu, e putin cam penibil dar m-am mai relaxat putin si am reusit sa ma gandesc ca nu trebuie sa fim mereu tristi, sa suferim continuu sau sa ne gandim mereu la rau. Poate ca ar trebui sa ne gandim mai mult la noi si la binele nostru. Genul asta de "palma" trebuie sa o primesti ca sa iti dai seama ca TU esti mult mai bun decat crezi.
Nu prea am avut timp sa imi plang de mila... Nici nu vroiam.
Am avut o saptamana destul de nasoala, grea si a naibi de stresanta, m-am refugiat in arta (munca, studiu, facultate), se uita problemele asa si parca e "no fun" daca nu ai o zile grele si dupa sa ai de ce sa te distrezi.
Astept cu nerabdare vacanta, mancarea de acasa, vorba luuuunnnnnga cu mama. Mi-e cam dor de casa, de o saptamana intreaga de miros "de acasa", de bunica, de placinta mamei, de vinul tatalui, de zilele friguroase de iarna cand stateam toata familia si vorbeam.
Cred ca asta este tot farmecul vietii de student: dorul de casa.

5 comentarii:

Anonim spunea...

oare mai merita efortul relatiile astea? ajungi sa te intrebi...

Unknown Artist spunea...

nu cred ca iti dai seama din prima ce fel de relatie o sa ai cu omul respectiv. Nu poti anticipa. Eu cred ca e cel mai bine sa treci si prin astea ca mai tarziu sa iei o decizie inteleapta.
Ce conteaza este ca dupa trebuie sa te relaxezi si sa gandesti pozitiv.

Merci Anonim ptr comm.

Anonim spunea...

Vacanta trece, mancarea se digera si ne intoarcem la viata noastra unde noi femeile ne punem ochelari de cal ca sa nu mai apucam sa ne excitam emisfera care se ocupa interpretarile, facem un shoping mic sa ne dovedim ca putem, vorbim cu planta care tocmai ne-am cumparat-o si il asteptam pe el zmeul zmeilor sa ne observe bluza noua, bretonul blond si de ce nu si altceva. Dar din pacate, vom prefera din nou sa centram tot noi si sa dam cu capul de propria oglinda si ne spunem: bai asta-i chiar bou eu arat bine, si sa plecam mai departe sa gasim confirmari, pentru ca putem si suntem bine infipte in viatza

Adrian Manolache spunea...

la multi ani!

Unknown Artist spunea...

LA MULTI ANI! Si voua cei care imi citesc articolele!
:*