vineri, 2 ianuarie 2009

I-AUZI!!!

Nu de mult am avut o discutie aprinsa cu niste prieteni (baieti)... Eu sustineam libertatea in cuplu iar ei spuneau ca nu se poate sa ai asa ceva din moment ce tii la cineva!

Hmm... m-am aprins putin si mi-am sustinut parerea cu tarie.
*De ex fostul iti sterge numarul din tel pre ca prietena ii cere asta... ok. Pentru mine asta este o problema pe care nu o inteleg, de ce? Unde mai este libertatea pe care ambele parti o vor? Primesc un raspuns la care nu am putut nici macar sa clipesc "Asta este o dovata ca tine la tine/te iubeste daca vrea asta sau iti cere." Oare asta inseamna iubire? Ma framanta gandul asta de cateva zile, stau si ma gandesc daca asta era problema principala din pricina careia relatiile se destrama (si nu vb numai de mine). Si sustin ca nu asta este dovada principala a iubirii. Dar in acelasi timp parca ma contrazic... :) Mi-a fost, pur si simplu, "aruncata in fata" o explicatie si nu am stiut cum sa ma apar :). Imi si vine sa rad. Chiar m-am atacat.
Oricum... o sa fiu framantata de acest gand pana cand la un moment dat o sa uit si o sa fiu sigura ca eu procedez cel mai bine.
Oare libertatea aceasta pe care mi-o doresc si pe care la randul meu o daruiesc strica? Ajuta la destramarea relatiei?

7 comentarii:

Adrian Manolache spunea...

inainte de toate unde iti mai este intimitatea,,,,urasc cel mai tare faza asta cu telefonul..

la multi ani!

Unknown Artist spunea...

Aici nu este vb de ce urasti, ci de ce simti si ce-ti transmite ea/el prin aceasta "miscare".

Bine, pe mine tot ma framanta gandul.

Anonim spunea...

cred ca oamenii astia ar trebui sa se adune intr-o gasca si sa stea numai ei acolo pt ca au niste conceptii invechite si distruse...mda...fiecare are dreptul la intimitatea sa!ceea ce fac ei cu "iubi sterge-ti nr lu fosta,ca altfel nu ti-o mai sug bine..." sunt pur si simplu niste pupincurisme ieftine cu care ele sau ei se mandresc in sensul in care au o relatie "perfecta"...nu...nu asa iubim pe cineva...mai intai de toate trebuie sa fm prieteni cu acei cineva,sa-i intelegem si le acordam increderea noastra neconditionata de falsitati...Irina,eu te iubesc mult si stiu k o sa treci si peste momentul asta si cu timpul o sa iti raspunzi singura la tot...vremurile se schimba si tre sa tinem pasu' cu ele...altfel ramanem la stadiul de "sterge nr lu exul sau lu exa ca altfel nu te iubesc..." bbbuuull shiiit semnat:Alexandra

Unknown Artist spunea...

Draga Anonim/a... M-am cam speriat la faza "irina, eu te iubesc mult...." am citit de vreo 3 ori... acum am inteles ;) merci pentru coment.

Sunt sigura ca fiecare are dreptul la intimitate, zile fara el/ea si alte chestii... dar celalalt oare are vreo problema cu asta?

cred ca ar trebui sa gasim pe cineva care isi doreste aceleasi lucruri ca si noi, nu numai intimitate.

Iunia spunea...

Draga Irina,

Din blog in blog am ajuns si eu pe pagina ta. Ceea ce spui tu mi se pare super ok.

Mentionez ca: sunt intr-o relatie de 11 ani, casatorita de 6, cu sanse mari de divort acu vreo 4 ani.

Aveam niste principii, ca trebuie sa faci totul pt celalalt si impreuna cu celalalt - acum nu le contrazic, dar cred ca mai prioritara e libertatea fiecaruia.

Acum eu invat cu sotul meu detasarea si iubirea neconditionata. Sa nu te gandesti ca asta inseamna ca facem cine stie cate cu altii.. nu. Cel putin pana acum nu s-a intamplat.

Ma panicheaza uneori gandul ca o sa fiu frustrata daca va ajunge sa iubeasca mai mult o alta.. dar asta pana la urma poate sa se intample indiferent ce tip de relatie ai! Si apoi, aleg sa traiesc in prezent ;)

Eu cred in sinceritate - cum altfel putem pretinde sa fim iubiti daca ne facem prezentarea fals? :) In cel mai rau caz, ajunge sa fie iubita masca noastra...

Mai sunt cazuri, in care sufletzelele se recunosc prin cei doi ochisori umezi si reusesc sa treaca de masca pusa, mai adanc.

Iubirea e suflet pur, nu ratiune.

Cauta cu incredere ceea ce simti ca e bine pentru tine, si vei gasi!
O viata frumoasa iti doresc!

Cu drag,
Iunia

Vasile Andreica spunea...

cel mai bun cuvant pentru iubire il au italienii: "Ti voglio bene". cine citeste, sa inteleaga.

ClaudelGFX spunea...

nah, intr-o relatiel, de orice fel ar fi, totul trebuie facut fifty fifty :) altfel nu e bine, tre' sa stii cand sa oferi si cand sa accepti, si mai ales cand sa mai lasi de la tine ca sa fie totul bine :)))))