joi, 17 aprilie 2008

Seilar YrYnuK e feri \:D/

me and my babe :X
Sunt atatea motive pentru care sunt fericita... Unul este vremea ;;) iar a aparut soarele in dupa amiaza asta si este atat de frumos, pur si simplu ma bine dispune :D. Ce ne-am face noi fara soare? Cred ca am fi cei mai nefericiti, ne-am plictisi numai de tristete, ne-am cufunda in ea si nu am sti cum e sa traiesti fericirea... :( .. uite tocmai de aceea ma gandeam ca e bine sa traim fiecare clipa de fericire pentru ca poate nu o mai avem...

Sunt fericita ca exista iubire... Ca s-a inventat cineva care sa te iubeasca si sa te surprinda cu orice treaba minuscula (o poza, o vorba, etc. ). Eu nu stiu ce as face fara cineva langa mine, fara iubire si fara muzica... :D nu stiu ce ar face lumea fara aceste lucruri! :-?

Si ma gandesc daca toata lumea e ca mine :-? Prefer sa nu fie. de ce? Ptr k eu nu sunt ca toata lumea... sunt eu... sunt unica... Normal, ma bucur si eu ca toata lumea de unele lucruri dar poate mai intens sau mai putin. Noi, cei care "lucram" in domeniul artelor stium sa ne bucuram altfel decat oamenii care nu cunosc arta. Suntem visatori si tot ce e frumos stim sa il pretuim, sa ne bucuram de el asa cum trebuie... ba chiar mai mult :D. Dea ... stiu ... o sa murim mai repede :))) NUUU... joke joke :-j. Artistii iubesc mai intens :X Simt iubirea altfel :D si fac rel mai frumoasa ;;) . Exista pentru toata lumea cate o jumatate ca sa il faca fericit, exista fericire pentru toti si cine crede ca nu exista... greseste... mai devreme sau mai tarziu o sa avem ceea ce ne dorim.


Fericire

"progresam si uitam sa fim fericiti..
ingropam bucurii intr-o mare de biti
nu te mai poti ascunde..esti mult prea conectat
nu mai poti sa fii singur...esti identificat
nu mai poti sa refuzi..nu te lasa sa crezi...
te invata sa-ti cauti iubirea pe net
viata este viteza..
nu mai poti sa te-opresti!
te strivesc cei din urma daca incetinesti!
cineva sa opreaca invazia de biti!
cineva sa ne faca din nou fericiti..."



fericire-i cand iarba apare
fericirea e ca raza de soare,
intra in cort si iti mangaie fata
aerul sarat...
fericire-i o sticla de vin,
fericire e cerul senin,
intr-o zi in care ai hotarat
sa alergi pe camp...
fericire-i cand puiul de om
vrea in brate si moare de somn
fericire-i cand frunzele cad
la un picnic in parc...
fericire e cand iti-amintesti
cat de fericit esti cand iubesti
fericire e cand dormi tu la ea
kiar pe canapea...
fericire e cand tatal tau
te invita la el in birou
si deschide o sticla de bere
prima bere din..viata ta!

fericiti...
fericitï...


Nu stiu daca mai trebuie sa comentam... versurile spun totul.... Deci ... fericirea este TOTUL :D

Niciun comentariu: