miercuri, 23 aprilie 2008

Vine vara bine-mi pare...

ahh.. azi era soare... m-a bine dispus... imi e dor de vara, soare, mare, iubire... simt cum fiecare parte a corpului zambeste odata cu mine! azi imi venea sa ... nu stiu... sa fac ceva nebunesc... sa alerg... :-?? aveam ne voie sa ma tina cineva in brate, pur si simplu simteam ca cineva trebuie sa imparta cu mine fericirea! Nu prea am avut cu cine. Zambetul mi-a ramas pe bune, chiar si acum il am, ma gandesc ca nimic nu ar trebui sa imi zambetul si fericirea, sunt cele mai importante dupa Soare! Azi am simtit ca toate problemele mele s-au dus, ca nu mai exista rautate si suferinta. E bine sa avem si care o zi ca careasta sa ne deconectam de probleme si sa fugiiiiiiiiiiiimmmmmmm, in lume, daca e nevoie!

spre seara a venit un nor gri care a acoperit tot cerul, era cald, a inceput sa picure, m-am bagat in paturica si am inceput sa visez... era vremea de iubeala, dar nu era aici, lasa... alta data. mai tarziu am iesit in picioarele goale prin curte si am simtit ploaia calda pe picioare... ce senzatie 8-> ... imi e dor de ... o imbratisare...

daca nu ar exista asemenea momente nu cred ca am fi fericiti vreodata, nu am simti micile placeri ale vietii... nu am trai!

Niciun comentariu: