vineri, 2 mai 2008

2 Mai cu Te iubesc!

E vineri... inca o vineri din toate "vinerile" care termina o saptamana. Ce conteaza e ca e sfarsit de saptamana, e 2 Mai :(... "vreau la mare!!!" vreau sa fiu langa el ... sa il simt iar langa mine!

Tocmai am terminat de vazut filmul "Legaturi bolnavicioase" un film care pur si simplu m-a facut sa imi schimb parerea despre iubire si despre persoanele pe care le iubim (noi in general). "intai iubesti la un om mirosul corpului si dupa aceea construiesti restul" am ales sa ma uit la film exact in momentul cel mai greu ... nu mai e el langa mine... mi-am dat seama de multe... si acum imi e mai greu, amintirile se ingramadesc in capul meu.. una peste alta ..... una peste alta, nu mai au stare.
Dar.. m-am asezat in pat si am inceput sa plang .... si am zis "NU nu irina... nu mai plange,.,,, stii cum e sa fii singura... ai mai fost... stii cum e sa suferi... "si... am trecut peste... chiar daca e greu.. crede-ma ca merita sa gandesti asa si sa fi tare .. decat sa iti plangi de mila.

... dar poate ca i-ai dat totul pe tava...stii cum suntem noi fetele... sau cel putin eu....vrem sa fie o nota de mister....ne plictisim repede....vrem mereu ceva nou

si ma gandesc .. unde ar mai fi farmecul daca am fi mereu fericiti...probabil nu am stii sa apreciem cand o sa fim fericiti. Se intampla de multe ori sa iubesti pe cel care nu te iubeste... sau poate nu te iubeste atat de mult cum iubesti tu. Si suferi... suferi.... reactii ciudate te fac sa ai actiuni pe care nu le doresti.. si te inchizi in tine... si cu timpul ajungi sa nu mai simti nimic, sa nu mai suporti nimic si sa ajungi singur.

Se intampla sa visez la zilele fericite fara sa ma gandesc ca poate sunt aici si eu nu le vad pentru ca sunt prea ocupata sa sufar, ar trebui sa ne bucuram de tot ce e frumos langa noi si sa lasam trecutul in urma... sa ne intereseze numai de prezent ... numai asa poate ca o sa ne simtim mai bine.
Ce e fericirea fara suferinta? ce e dragostea fara ura? ce e iubirea fara el? Ce e TU fara EU?

si daca nu o sa vii? si daca nu o sa mai fi.... ....

Niciun comentariu: