luni, 5 mai 2008

TEORIA plictiselii, ISTORIA pauzelor, PRELUDIUL lui Rachmaninov


Plictis, maaaaaaaaaaaaarrrrreeee plictis la ora de teorie. Era vorba sa dam un dicteu dar nu am vrut eu =)) hhhhhhhh......Da asta neshte nashparlete de acorduri pe care trebuie sa spunem ce sunt, bleeeeeaaaahhhhh.... mi-ii raaaaauuuu.... Nu am chef azi de nimic, nici de... dar nici de.... Mi-am facut o steluta cu stiloul meu Parker pe mana, am vrut sa arate ca un tatuaj dar din nefericire arata ca o mazgalitura infecta "It's all about the art baby". Vaaaaaaiiiiiii... dar vaaaaiiii ... ma plictisesc de mor, profa nu mai tace iar colegii vorbesc mereu, nu se mai opresc... "Putina liniste va rog!" Spun eu enervata la maximum dupa cateva incercari de somn... Nimeni nu ma ia in seama, parca nici n-as exista. Dar vaaaaii again ce mai scriu, "Cat mai e pana la pauza?" Sa iesim la o tigara, sa tragem de ea vreo 10 minute si sa mai discutam despre orice aberatie ne vine in minte, de exemplu: baieti, despartiri, iubire, SEX (subiectul de baza cu care nu o sa dai gres niciodata, oricat de timid/timida ai fi.) Offfff... Profa imi da auz,,, :-& da di ceeeei?! NU mai vreau scoala... :(( Vreau somn, somnic, pat, ceai/cafea, miros de el langa mine, lumanarele (si nu ma refer la SEX) e starea de somnolenta care e in aer...

Daaaa.... si am venit si din pauza minunata de 10 minute cu aceeasi stare de somnolenta si de chef nebun de somn... Ascult muzica si ma minunez "ce colege am, minunate, in adevaratul sens al cuvantului.... pline de viata si destepte" normal ca sunt ironica ce credeati? :)) Ce sa zic si eu?! Am chef de o cafea tare.... Mi-e lene de tot si de toate.
Si acum hai sa recapitulam:
- Zi semi-importanta pentru ca e 5 mai =)) pentru ca e prima zi de scoala dupa o saptamana (haaaiii biiine mai mult) de vacanta (bine meritata vacanta) in care ne-am cam dixtrat noi asa....

- Zi de lene cronica cu simptomele bin e cunoscute de lenevit pe banci, raspunsuri date intr-o doara asa la misto si discutii interminabile fara sens despre BAC.:-&

- Zi intunecata cu pomi verzi, suntem la etajul 2 al scolii si ma uit pe geam si as vrea sa fiu la mare....
- Zi in care regret ca nu sunt la mare sa mananc marea sarata si sa adorm pe plaja din cauza oboselii de zilele in care am petrecut si am baut "suc" numai "SUC".... da daaa... suc :P
- Zi in care imi e dor de tine... si nu aud nimic in schimbul acestor cuvinte... da lasaaa... te prind eu >:) Dar vai again de 2 ori ... cata recapitulare, ce plictisealasi ce rau o fi sa dormi pana la orele 13... 8->

Se aude o simfonie de cuvinte cu structuri ciudate ______________ e ca o linie stramba care nu se mai termina... Plictiseala e ca o alta lume care nu-ti inspira nimic, nu-ti da nicio idee.... nu te atrage cu nimic, dar totusi te simti bine in starea asta de conservare interminabila.... Si te simti bine ... si te pierzi in propria-ti lene.... Si reexpozitia este de mai multe feluri Tema 1-puntea (rolul ei este sa aduca piesa la tonalitatea de baza) - repriza inversata, aduce sonata Tema 2 partea 1 - puntea si se incheie cu Tema 1. Repriza inbersa[...] bla bla blaaaaaaa.... Ce-i si cu muzica asta ... e atat de greu sa o intelegi TU care nu esti artis.... deci, cum zicea un om drag mie "N-ai tu treaba!"

P.S: Rachmaninov - Preludiu op.2 nr.3 c sharp ...e genial...

Niciun comentariu: