luni, 5 mai 2008

Pata de ganduri intunecate

23:35 - Nu stiu de ce dar n-am chef, nici sa dorm, nici sa scriu, nici sa.... ma gandesc la ce o sa fie. Ma uit pe pereti de ore intregi si incerc sa inteleg de ce este o pata pe el... o fi de tantar mort, o fi vreo amprenta, o fi.... ceva.... ?! O studiez dar nu ma duc sa ma lamuresc ce e, nu stiu ce, dar vreau ... CEVA. Parca m-am saturat de tot, de mesaje fara raspuns, de telefoane la care nu raspunde nimeni si dupa nu suna inapoi, de aceiasi oameni care au aceleasi probleme, de aceleasi locuri cu aceeasi muzica de cacat care nici macar nu-mi place dar totusi ma duc. Nici nu rad, dar nici nu plang.... stau, ma holbez la ceva, altceva decat pata de pe perete, ascult muzica dar nu stiu daca imi palce, e ca si cum nu as auzi nimic..

Ma preling pe scaunul meu rosu de la birou si parca n-am vlaga, cine-i de vina? Acum ma arunc cu gandul in alta lume in care sunt numai eu si .... (nu... NU TU... Tu produci tristete, dezamagire si niciodata fericire, poate ca tu ar trebui sa fi dar... NU ... ) un iepuras alb ... daaaaa.... care-mi ascukta toate povestileoricat de plictisitoare as fi eu :)), tace si asculta....

Ce nebunie... vreau la mare :-< alta nebunie la care visez de anul trecut, imediat ce m-am intors (din tren chiar). Imi spuneam "Am sa ma intorc la anu... promit!" I-am promis, trebuie sa ma tin de cuvant.....

Niciun comentariu: